امام جمعه شهرکیان:
تابناک چهارمحال وبختیاری- امام جمعه شهرکیان با تأکید بر اینکه در مبارزه با مفاسد نباید هیچ دستگاهی استثنا باشد، گفت: هیچ شخص و نهادی نمی‌تواند به بهانه نزدیکی با مسؤولان کشور خود را از حسابرسی معاف کند.
کد خبر: ۵۷۴۰۷۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸ 04 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام مهدی خدابنده با اشاره به اظهارنظرهای مختلف در رابطه با مبارزه با فساد، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این رابطه می‌فرمایند با دستمال کثیف نمی‌شود شیشه را پاک کرد و مبارزه همه‌جانبه با فساد باید در اولویت‌کاری همه مسؤولان کشور قرار بگیرد.
وی با بیان اینکه فساد، کارهای خوب انجام گرفته در کشور را تحت شعاع قرار می‌دهد، عنوان کرد: فردی که قصد مبارزه با فساد را دارد، باید ابتدا خود را از فساد دور کند و باید به این نکته توجه کرد که برای تحقق کامل عدالت اجتماعی در جمهوری اسلامی نیازمند پرکردن فاصله طبقاتی در توده‌های مختلف جامعه هستیم.
امام جمعه شهرکیان افزود: مبارزه با فساد اداری و اقتصادی به‌عنوان یکی از اصول انقلاب اسلامی باید در دستور کار قرار بگیرد و این روزها شاهد هستیم که دشمنان نظام جمهوری اسلامی با تبلیغات گسترده درصدد تعمیم و گسترش فساد و ناامیدی مردم از مبارزه با فساد هستند.
خدابنده با تأکید بر اینکه در مبارزه با مفاسد نباید هیچ دستگاهی استثنا باشد، عنوان کرد: هیچ شخص و نهادی نمی‌تواند به بهانه نزدیکی با مسؤولان کشور خود را از حسابرسی معاف کند و همه در برابر قانون یکسان هستند.
وی با بیان اینکه قوه مقننه نقش تسهیل امورات قانونی و نظارت را برعهده دارد، ادامه داد: مجلس باید در مبارزه با فساد، یاد و خاطره شهید مدرس را زنده کند و توزیع متناسب فرصت‌های کشور یکی از نمونه‌های تحقق عدالت اجتماعی است و مبارزه با فساد نیازمند مدیران معتقد و جهادی است.
امام جمعه شهرکیان در پایان گفت: در مبارزه با مفاسد اقتصادی، مسؤولان نظام نیز همانند سایرین مورد توجه قرار بگیرند و به فرموده مقام معظم رهبری مبارزه با مفاسد اقتصادی کمتر از میدان جهاد نیست و این مسئله از اولین خطوط امام علی (ع) بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار