دبیر شورای هماهنگی بانک‌های استان اعلام کرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر شورای هماهنگی بانک‌های چهارمحال و بختیاری گفت: مطالبات جاری بانک‌های دولتی استان 32 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
کد خبر: ۵۷۴۴۵۹
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 05 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– احمدرضا صباغی در شورای هماهنگی بانک‌های عامل استان، با بیان اینکه بانک ملی استان دو هزار و 566 پرسنل و 291 شعبه دارد که 102 شعبه در مرکز استان قرار دارد، افزود: از ابتدای امسال تاکنون 520 مورد تسهیلات ازدواج با متقاضیان اعطا شده است.
وی اظهار کرد: مطالبات جاری بانک‌های دولتی استان 32 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافته است.
صباغی عدم تمایل مشتریان به پرداخت تسهیلات دریافتی از بانک‌ها، تحمیل هزینه گزاف برای اخذ این تسهیلات از وام گیرندگان به بانک و ترویج فرهنگ بدبینی به سیستم بانکی را از مشکلات بانک‌های عامل برشمرد.
وی تصریح کرد: بانک‌ها در خدمت اقتصاد و تولید هستند و در این راستا به کمک رسانه‌ها و مسئولان نیاز دارند.
صباغی خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود در وصول مطالبات غیرجاری بانک‌ها به بانک‌ها کمک شود.
وی تاکید کرد: بانک‌ها در زمینه تامین نقدینگی واحدهای تولیدی و کمک به عدم تعطیلی این واحدها، در کنار این تولیدکنندگان قرار دارند و از آنان حمایت می‌کنند اما عدم وجود بازار فروش برای برخی از تولیدکنندگان موجب متورم شدن بدهی آنان به بانک و مشکلات مضاعف برای بانک است.
مدیر شعب بانک صادرات استان نیز گفت: بانک صادرات در سطح استان دارای 54 شعبه، 16 واحد بانکی، 119 دستگاه خودپرداز، 495 پرسنل و 400 بازنشسته است.
فتاح رستگارفر با اشاره به اینکه منابع این بانک در سال جاری 14 هزار و 523 هزار میلیارد ریال است، ادامه داد: منابع این بانک نسبت به اسفند ماه سال گذشته 19 درصد رشد داشته است.
وی خاطرنشان کرد: دو هزار و 760 فقره تسهیلات در بخش کشاورزی به مبلغ 595 میلیارد ریال، سه هزار و 145 فقره تسهیلات به بخش صنعت به مبلغ یک هزار و 102 میلیارد ریال، 24 هزار و 878 در بخش خدمات به مبلغ چهار هزار و 606 میلیارد ریال، دو هزار و 342 فقره تسهیلات به بخش مسکن و ساختمان به مبلغ 640 هزار میلیارد ریال را برخی از تسهیلات ارائه شده در سال جاری برشمرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار