کد خبر: ۵۷۴۷۲
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷ 05 July 2015
حقوق بشر!!....................حقوق بشر آمريکايي

از آنجا که انسان فطرتاّ موجودي اجتماعي بوده و زندگي او در بطن اجتماع همراه با معاشرت،تعامل و.....با همنوعان خود مي باشد ناگزير است براي برقراري چنين ارتباطي و تعامل با همنوعان خود وجود قانون و حفظ حقوق يکديگر از ضروريات است که کمي پرنگ تراز ديگر مباحث زندگي انسان بروز وظهور مي يابد،آري در کلان دنيا ،حقوق بشر!

 براي صيانت از حقوق انسانهاي کره زمين وحفظ تکاليف آنها در قبال نعمات الهي و برقراري روابط حسنه آنها با يکديگر که هر کدام مخلوق ايجاد شده است.اما کدام حقوق بشر؟

حقوق بشر واقعي يا حقوق بشر انحصاري؟
امروزه متاسفانه جامعه بين الملل نه تنها از حقوق بشر واقعي برخوردار نيست که مدافع حق ،مدافع مظلوم،.....ودر راستاي کمال وسعادت و ارتقاء بشريت باشد،نيز نيست بنا به دلايل عديده امروز دنياي سلطه به سرکردگي آمريکا با اعمال نفوذ در تدوين قوانين بين المللي و  اعمال نفوذ در مناصب بين المللي و حتي اعمال تهديد وسوء استفاده از پتانسيلهاي خود برعليه ملل ديگر دنيا بويژه ملل آزادي خواه و مسلمان سوء استفاده نموده و زائيده اين تفکر حاکم بر مجامع بين المللي حقوق بشر اعتباري شده است که اعتبار آن تنها به زلف مستبدان و ظالمان دنياي سلطه گره خورده است که در راس آن امروز سردمداران،خون خوار آمريکا هستند که:

1-هيچ مبنايي از بشر وبشريت در اذهان آنها جاي  ندارد،به جز منافع ومطامع خودشان در جاي جاي دنيا بويژه در سرزمينهاي ملل آزادي خواه،مستضعف،مسلمان جهان.

2-اقدامات يک جانبه گرايانه اي که که در پيش دارند که حاکميت توازن در سطح بين الملل را به چالش کشانده و بلکه حق توسعه را نيز ناديده مي گيرد واين نقض مسلم وآشکار حقوق بنيادين بشر است که اين دروغگويان عالم دم از آن ميزنند.

3-اعمال سلطه بر کشورهاي مظلوم و مستضعف جهان و آثار مخرب به جاي مانده  ناشي از سلطه آنها که نمونه بارز آن استقرار بيش از1000 پايگاه نظامي در دنيا براي اعمال اين هدف يک طرف و از طرفي قتل وغارت منابع از قبيل منابع طبيعي،انساني،تاريخي و.......ملتهاي دنيا

4-ترويج وحمايت مالي،تسليحاتي وفکري از روند افراط گرايي خشونت آميز کنوني که مولود مسلم آمريکا در مناطقي از دنيا بويژه خاورميانه است مانند عراق وسوريه از سوي انسان نماهاي بي دين وبي وجدان بنام  گروههاي تکفيري که ريشه در ايدوئولوژي ساختگي وخطرناک دنياي سلطه دارند.

5-اعمال تحريم هاي ناجوانمردانه و به تعبير خودشان کمرشکن و يک جانبه از سوي آمريکا اتحاديه اروپا   بر عليه ملت هاي استقلال طلب آزادي خواهي چون ايران اسلامي نشان از خباثت اعلاي آنها دارد.

6-اعمال فرامرزي قوانين داخلي عليه اشخاص حقيقي وحقوقي ديگر کشورها که در تضاد مسلم با حقوق بين الملل است وهدف آن ايجاد اختلال عمدي در مسير توسعه  کشورهاي هدف مي باشد.

7-حمايت کشورهاي غربي به سرکردگي آمريکا از حملات سعودي ها عليه يمن مظلوم که خواهانه  استقرار دموکراسي و دولت مورد تائيد اکثريت در راس امور بود که اين هم خود بارقه اي از دروغ بودن دموکراسي آمريکايي دارد.

8-حمله حاميان و نايبان آنها در منطقه از جمله رژيم آل سعود و رژيم غاصب صهيونيست به کاروان هاي آزادي که مردم مسلمان وآزادي خواه جهان به حمايت از مردم مظلوم غزه به راه انداختند وتلاش کردند تا محاصره مردم بي دفاع غزه  را بشکنند وبه آنها مواد غذايي ودارو برسانند اما رژيم صهيونبستي با حمايت مستقيم آمريکا به اين کاروانها حمله کرد ودست به کشتار وحشيانه کساني زد که به دنبال  نجات مردم غزه از بيماري وگرسنگي بودند.

آري امروز بشريت شاهد است که مظلوميت قطعات مظلوم کره زمين يعني فلسطين،يمن،غزه،بحرين،سوريه و.......حاصل همين حقوق بشر آمريکايي(اعتباري) است،ملل جهان بدانند امروز يادآوري چنين جناياتي مسلم است که به تعبير مقام عظماي ولايت حضرت امام خامنه اي (مدظله العالي)بنام مصاديق حقوق بشر  آمريکايي در تاريخ ثبت خواهد شد.

از طرفي امروز حفظ و اعتلاي حقوق بشر واقعي از اهميت بالايي برخوردار است واين امکان پذير نخواهد بود مگر اينکه حقوق بشر بر مبناي تعاليم عاليه اسلام استوار گردد.

به اميد ظهور حضرت حجت (روحي وارواح العالمين لتراب مقدمه فداه) و استقرارحقوق بشر برمبناي عدالت وتعاليم عاليه اسلام بدست مبارک حضرتش و انتقام مظلوميت هاي اعمال شده در طول تاريخ توسط دنياي سطله بر سر ملل جهان به دست آن حضرت انشااله.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار