تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد گفت: همزمان با آغاز طرح سلامت نوروزی در کشور، مانور عملیاتی کارشناسان سلامت محیط و کار چهارمحال و بختیاری در شهرستان شهرکرد آغاز شد.
کد خبر: ۵۷۵۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 06 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید قنبریان از اجرای مانور عملیاتی طرح سلامت نوروزی در شهرستان شهرکرد خبر داد و اظهار کرد: در این مانور 90 نفر از کارشناسان سلامت محیط و کار چهارمحال و بختیاری در قالب اکیپ‌های چهار نفره وضعیت بهداشتی امکان عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی را کنترل می‌کنند.
وی افزود: همزمان با سراسر کشور از امروز طرح سلامت نوروزی در شهرستان شهرکرد با مشارکت 40 بازرس بهداشت محیط آغاز می‌شود و به مدت یک ماه ادامه دارد.
مدیر سلامت محیط و کار مرکز بهداشت شهرستان شهرکرد اضافه کرد:  در این مدت بازرسان در قالب اکیپ‌های دو نفره از حدود 5 هزار اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در این شهرستان از ساعت 8 صبح تا 20 بازدید می‌کنند.
قنبریان، با اشاره به اینکه کارشناس آنکال در صورت وجود مورد تخلف در هنگام شب نیز پاسخگوی مردم است، ادامه داد: سامانه کشوری 190 آماده دریافت گزارشات مردمی در رابطه با تخلفات اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در شهرستان شهرکرد است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار