تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان چهارمحال وبختیاری از پیگیری پرداخت مطالبات کارگران شرکت برفاب در چارچوب قانون و مقررات تا حصول نتیجه از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سایر دستگاه های اجرایی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۸ 07 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهندس فاضلی گفت: با توجه به مشکلاتی که هفته گذشته برای کارگران کارخانه برفاب درعدم پرداخت حقوق و معوقات خود داشتند و خواستار پرداخت حقوق شان شده بودند جلساتی توسط اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، دیگر دستگاه های اجرایی و مدیر کارخانه مذکور برگزار گردید و به این ترتیب کارخانه به حالت عادی درآمد که در همین زمان بود به همراه مسئولین با حضور در بین این کارگران پیگیر موضوع و حل مشکل معوقات کارگران شدیم که با توجه به نزدیک شدن به پایان سال مشکل معوقات آنان را حل کنیم.
وی تصریح کرد صیانت ازحقوق کارگران از وظیفه اصلی ماست و ما پیگیر موضوع هستیم و تا حصول نتیجه این اطمینان را خواهیم داد که موضوع در اولویت کاری ما قرار دهیم.
وی با بیان اینکه طی جلساتی که برگزار شد، پیگیری های لازم انجام شد تا مشکلات کاخانه رفع شود و شرکت معوقات خود را خواهیم داد که وی با بیان اینکه طی جلساتی که برگزار شد، پیگیری های لازم انجام شد تا مشکلات کارخانه رفع شود و شرکت معوقات خود را به کارگری پرداخت کند.
مدیر کل، تعاون کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه من در هیچ مصاحبه ای نگفتم کارگران کی معوقات را دریافت می کنند اظهار داشت: کارگران دارای حقوق معوق می باشند که قرار شده است که توسط کارفرما همراه عیدی و سنوات در اولین فرصت پرداخت شود و از طرف این اداره کل هم پیگیر هستیم
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شرکت باید همه مطالبات کارگران را پرداخت کند، اما خود شرکت هم مشکلاتی دارد که باید کمک کنیم رفع شود و زمانی که مشکلات رفع شود کلیه مطالبات اعم از عیدی و سنوات کارگران هم پرداخت می شود.
مهندس فاضلی یکی از مشکلات برفاب را نبود بازار فروش دانست و بیان داشت: فروش کالاها و صادرات این شرکت هنوز بازپرداخت نداشته و کارخانه را با مشکل مواجه کرده است که دراین خصوص هم دستگاه های مرتبط رایزنی هایی داشته اند.
وی همچنین از رسانه ها و فعالین محترم عرصه فضای مجازی خواست از هر گونه اخبار کذب با تحریف و تفسیر متفاوت در این خصوص خودداری کنند که قطعا اطلاع رسانی در خصوص موضوعات گوناگون از طریق رسانه ها صورت می پذیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار