تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: شهدا مسیر رانشان دادند و مادران و همسران آنان این مسیر را حفظ کردند که این امر مهمی است.
کد خبر: ۵۷۵۷۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳ 07 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی در پنجمین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در شهرکرد، با اشاره به برگزاری بیش از 50 عنوان برنامه به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در استان، اظهار کرد: برگزاری این جشنواره با همکاری بسیج جامعه زنان استان یکی از این برنامه‌ها است.
وی با بیان اینکه عزت، افتخار و سربلندی ما مدیون خون شهدا است، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهداف اصلی این اداره‌کل است.
نجفی تصریح کرد: امروز جایگاه ایران فراتر از مرزهای منطقه‌ای رفته است و این به واسطه نهادینه شدن فرهنگ ایثار در جامعه است.
وی با اشاره به اینکه همسران و مادران شهدا و جانبازان سبک زندگی شهدا را به همگان نشان دادند و ثابت کردند که می‌توان در سخت‌ترین شرایط به زیبایی زندگی کرد، تاکید کرد: شهدا مسیر رانشان دادند و مادران و همسران آنان این مسیر را حفظ کردند که این امر مهمی است.
مسئول بسیج جامعه زنان استان راضیه تاجی نیز اظهار کرد: این جشنواره با هدف ایجاد زمینه جذب زنان به بسیج و ترویج جذب آنان، حفظ جایگاه زن و... برگزار شده است.
وی خاطرنشان کرد: امید است با بهره‌گیری از آموزه‌های اسلام و پیرو ولایت فقیه در گسترده‌ترین تشکل جامعه زنان ایران با حضور در عرصه‌ها گوناگون، مطابق با نیاز نظام، نقش موثری داشته باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار