معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون حقوقی و امور مجلس وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اضافه شدن یک تبصره‌ در بودجه سال آتی خبر داد و گفت: برای نخستین بار اخذ عوارض بر خرده فروشی سیگار مصوب شد که این امر در راستای مبارزه دخانیات مطلوب است و امیدواریم پس از تایید شورای نگهبان، در قانون بودجه سال آتی اجرا شود.
کد خبر: ۵۷۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹ 10 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- ابراهیم گلمکانی اظهار کرد: در ماه‌های اخیر مباحث بودجه در این معاونت مطرح بود و با وجود اینکه منابع در بودجه محدود است، به نتایج مطلوبی دست یافتیم.
وی افزود: علاوه بر بودجه هزینه‌ای و جاری این قسمت از وزارتخانه، تقریبا 10 درصد هدفمندی یارانه‌ها به طور کامل به این معاونت اختصاص یافت و در جدول بودجه آمد.
گلمکانی ادامه داد: یک درصد مالیات بر ارزش افزوده نیز برای حوزه سلامت مصوب شد و در بخش‌های مختلف آمد.
وی از اضافه شدن یک تبصره‌ در بودجه سال آتی خبر داد و گفت: برای نخستین بار عوارض بر خرده فروشی سیگار مصوب شد که این امر در راستای مبارزه دخانیات مطلوب است و امیدواریم پس از تایید شورای نگهبان، در قانون بودجه سال آتی اجرا شود.
گلمکانی تصریح کرد: نکات مثبت دیگری نیز در قانون بودجه وجود دارد که امید است با اعمال آن‌ها، روند ملی و ساختار بودجه‌ای حوزه سلامت بهتر از گذشته شود.
وی تاکید کرد: اگر تخصیص‌ها به موقع برسد و منابع ناشی از تخصیص فراهم باشد امید است که سال آتی، سال بهتری از نظر بودجه برای حوزه سلامت باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار