نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: به تبلیغ دین با نگاه شغل نباید نگاه کرد بلکه این کار به‌عنوان رسالت، وظیفه الهی و تکلیف است.
کد خبر: ۵۷۷۰۸۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 10 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در همایش مبلغان، اساتید حوزه‌های علمیه و ائمه جماعات مساجد، ادارات و مدارس چهارمحال و بختیاری با اشاره به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال، اظهار کرد: در پایان هر سال باید عملکرد سالانه هر فرد مورد توجه قرار بگیرد و بررسی شود.
وی با بیان اینکه مبلغان باید به قصه‌های قرآن نگاه ویژه‌ای داشته باشند، افزود: عملکرد و نحوه تبلیغ انبیا در آن زمان باید مورد توجه قرار بگیرد، چون ما هم وظیفه پیام‌رسانی را بر عهده داریم.
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: به تبلیغ دین با نگاه شغل نباید نگاه کرد بلکه این کار به‌عنوان رسالت، وظیفه الهی و تکلیف است.
نکونام با اشاره به داستان قرآنی حضرت یوسف (ع)، ادامه داد: حضرت یوسف(ع) با وجود تمامی مشکلات در زندگی، خودش را به دست خداوند سپرد؛ وقتی نگاه توحیدی باشد، مشکلات زندگی آسان می‌شود.
وی با بیان اینکه برای تبلیغ مؤثر باید خودمان را به جای مردم و مخاطبان قرار دهیم، گفت: برای تبلیغ در جامعه باید اول خودمان مؤمن واقعی باشیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار