به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی انجام شد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مديرعامل شركت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختياری گفت: به‌ مناسبت هفته منابع طبیعی، 50 اصله نهال در شهرک صنعتی بروجن کاشته شد.
کد خبر: ۵۷۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 11 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علیرضا شفیع‌زاده با اشاره به کاشت 50 اصله نهال در شهرک صنعتی بروجن به مناسبت هفته منابع طبیعی، اظهار کرد: یکی از اهداف مهم سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی کشور، حفظ و توسعه فضای سبز  است که بر اساس آن شرکت‌های استانی موظف هستند  10 درصد از فاز عملیاتی هر شهرک صنعتی را به فضای سبز اختصاص دهند.
وی افزود: متقاضیان سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی نیز موظف هستند 15 درصد از مساحت زمین خود را به فضای سبز اختصاص دهند، بنابراین در مجموع  25 درصد مساحت هر شهرک صنعتی مختص ایجاد فضای سبز است.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: در حال حاضر کل مساحت  فضای سبز شهرک‌ها و نواحی صنعتی در استان بالغ بر 320 هکتار است .
شفیع‌زاده گفت: در سال گذشته بر اساس توجه به شاخص «استفاده از پساب تصفیه خانه فاضلاب در فضای سبز» در دومین همایش بزرگداشت روز ملی آب، از شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به عنوان دستگاه برتر دولتی تقدیر شد.
گفتنی است؛ شهرک صنعتی بروجن با مساحت 475 هکتار در فاصله 60 کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار