تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری محدودیت های ترافیکی تعطیلات نوروز 97 در این استان را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ 14 March 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری، احمد جمشیدی اظهار کرد: با توجه به حجم سفرها در تعطیلات نوروز 97 و به‌ منظور افزایش ظرفیت تردد در محورهای مواصلاتی، تسهیل در عبور و مرور و ارتقای ضریب ایمنی از تاریخ 24 اسفندماه جاری تا 17 فروردین ماه سال آینده محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های عبور و مرور اجرا می شود.
وی با اشاره به اینکه تردد انواع موتورسیکلت در تمامی آزاد راه‌ها و بزرگراه‌ها در ایام نوروز ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون در محورهای اصفهان- بروجن، لردگان - ایذه، لردگان - یاسوج و بالعکس از ساعت هفت صبح تا 24 در تاریخ‌ های 28 و 29 اسفندماه جاری و یکم، چهارم، دهم و چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده ممنوع است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری ادامه داد: تردد انواع تریلر و کامیون در محور ایذه - شهرکرد و بالعکس در تاریخ 25 و 29 اسفندماه‌ جاری و چهارم و چهاردهم فروردین ‌ماه سال آینده ممنوع است.
جمشیدی اضافه کرد: تردد تمام اتوبوس‌های راهیان نور در محور ایذه - شهرکرد و بالعکس از 28 اسفندماه جاری تا 17 فروردین ‌ماه سال آینده ممنوع و مسیر اهواز- اندیمشک- خرم‌آباد- الیگودرز- اصفهان - شهرکرد به عنوان مسیر جایگزین انتخاب شده است.
جمشیدی خاطرنشان کرد: حمل و نقل محموله‌های ترافیکی که از قبل پروانه عبور اخذ کرده‌اند در تمامی راه‌های اصلی برون‌ شهری از ساعت هفت صبح 26 اسفندماه جاری تا ساعت هفت صبح روز پنجم فررودین‌ ماه سال آینده و از ساعت هفت صبح روز نهم فروردین‌ماه سال آینده تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم این ماه ممنوع است.
وی افزود: ورود و تردد کلیه خودروهای ترانزیت مواد سوختی در داخل استان از ساعت هفت صبح 26 اسفندماه جاری تا ساعت هفت صبح روز 6 فروردین‌ماه سال آینده و از ساعت هفت صبح روز نهم فروردین‌ماه سال آینده تا ساعت هفت صبح روز پانزدهم این ماه ممنوع است.
جمشیدی ادامه داد: تردد کامیون‌های حامل کود شیمیایی در تعطیلات اسفندماه و نوروز به جز در تاریخ‌های 28 و 29 اسفندماه جاری و چهارم، پنجم، دوازدهم و سیزدهم فروردین ماه سال آینده با رعایت مقررات بلامانع است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار