تابناک چهارمحال وبختیاری- فرماندار شهرکرد گفت: باید همگان اعم ازمسئولان و مردم با یک عزم جدی در راستای حمایت از کالای ایرانی قدم بردارند.
کد خبر: ۵۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۱ 03 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حمید ملکپور اظهار کرد: انتخاب شعار سال از سوی مقام معظم رهبری تحت عنوان حمایت از کالای ایرانی به منظور توجه به ساخت و تقویت تولید کالای ایرانی است.
وی افزود: با استفاده ازکالای ایرانی و فعال شدن واحدهای تولید داخل، زمینه اشتفال جوانان نیز فراهم خواهد شد پس لازم است تولید داخل کشور افزایش داشته باشد.
ملکپور با بیان اینکه باید به کیفیت تولید بها داد، تصریح کرد: کیفیت، قیمت و عمر مفید باید مدنظر قرار گیرد تا زمینه برای خرید مصرف کننده فراهم باشد. 
وی با اشاره به اینکه کالای دارای کیفیت همواره مورد استقبال خواهد بود و پاسخگوی نیاز مصرف کننده است، اضافه کرد: باید همگان اعم ازمسئولان و مردم با یک عزم جدی در راستای حمایت از کالای ایرانی قدم بردارند.
ملکپور خاطرنشان کرد: اگر شرایط لازم برای تولید با کیفیت فراهم شود واحدهای تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل فعال خواهند شد و این امر در رونق اقتصادی و توسعه سرمایه‌گذاری موثر است.
وی گفت: با اشاره به اینکه لازم است سیستم بانکی نیز همراهی کافی را داشته باشد، تاکید کرد: بانک‌های عامل می‌توانند با ارائه طرح‌های تشویقی به مصرف کنندگان، آن‌ها را به خرید کالای ایرانی تشویق کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار