مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری گفت: به وقت شام تاکنون پرفروش‌ترین فیلم اکران نوروزی سینما بهمن شهرکرد بوده است.
کد خبر: ۵۸۶۰۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۲ 04 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مهدی حسن‌زاده با اشاره به اینکه در سال جدید سه فیلم مصادره، به‌وقت شام و لونه زنبور در سینما بهمن شهرکرد اکران شد، اظهار کرد: به‌علت استقبال مردم از اکران نوروزی دو سانس ویژه در ساعات 13 و 22:30 به سانس‌های اکران سینما بهمن شهرکرد اضافه شد.
وی با اشاره به اینکه به وقت شام تاکنون پرفروش‌ترین فیلم در اکران نوروزی بوده است، گفت: فیلم مصادره نیز هفته ابتدایی نوروز پرفروش‌ترین فیلم در سینما بهمن شهرکرد بوده است.
مدیر امور سینمایی حوزه هنری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در ایام تعطیلات نوروزی حدود 7 هزار نفر فیلم‌های اکران شده در سینما بهمن شهرکرد را تماشا کردند، عنوان کرد: در سال گذشته نیز دو فیلم گشت ارشاد 2 و خوب، بد، زشت پرمخاطب‌ترین فیلم‌های اکران شده در ایام تعطیلات بود که آمار فروش این دو فیلم تقریبا با اکران‌های نوروزی سال‌جاری برابر بود.
حسن‌زاده افزود: روز گذشته 800 نفر برای تماشای فیلم به‌وقت شام، 300 نفر برای مصادره و 200 نفر برای لونه‌زنبور بلیت تهیه کردند و به سینما آمدند.
وی ادامه داد: متأسفانه در ایام تعطیلات در شهر شهرکرد تعداد مخاطبان سینما کاهش پیدا می‌کند و فیلم‌هایی که در سینما بهمن شهرکرد در اکران نوروزی به نمایش گذاشته شد، تا زمانی که مخاطب کاهش پیدا نکند بر روی پرده باقی می‌ماند.
مدیر سینما بهمن شهرکرد با بیان اینکه فیلم‌ لاتاری و انیمیشن فیلشاه در برنامه اکران آینده سینما بهمن شهرکرد قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای نمایش انیمیشن فیلشاه که مختص کودک و نوجوان است سانس ویژه صبح برای مدارس درنظر گرفته شده است.
حسن‌زاده با بیان اینکه شهرداری شهرکرد و زیرمجموعه‌های آن حمایت‌های خوبی از سینما بهمن شهرکرد داشته‌اند، بیان کرد: درصدد هستیم در آینده یک سالن جدید به مجموعه سینما بهمن اضافه کنیم که متأسفانه برخلاف وعده‌های استاندار سابق این موضوع تاکنون محقق نشده است و اکنون نیازمند همکاری ارگان‌های فرهنگی و مسؤولان ارشد چهارمحال و بختیاری برای راه‌اندازی سالن دوم هستیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار