مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: مردم کشور می‌توانند با تعصب در خرید کالای ایرانی و پرهیز ازخرید کالای خارجی و قاچاق گام نخست را در اشتغال و چرخه تولید بردارند.
کد خبر: ۵۸۸۱۵۰
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۱ 09 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی با اشاره به اینکه حمایت از کالای ایرانی در کنار تولید و اشتغال از مهم‌ترین راهکارهای رفع مشکلات اقتصادی است، اظهار کرد: رونق تولید داخلی، بهبود شرایط اقتصادی مردم در شعار سال از سوی مقام معظم رهبری مورد توجه قرار گرفته است و مردم و مسؤولان موظف هستند در تحقق این شعار تلاش کنند.
وی ادامه داد: دولت در راستای اجرای سیاست‌های رفع مشکل بیکاری و ایجاد اشتغال، برنامه‌هایی را در قالب اشتغال فراگیر روستائیان و عشایر پیش‌بینی کرده است و امیدواریم با اجرای این سیاست‌ها بتوانیم گام مؤثری در حفظ اشتغال‌های موجود و ایجاد شغل برداریم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری مهم‌ترین اولویت حوزه کاری خود را تحقق شعار سال عنوان کرد و گفت: باید از ظرفیت‌های موجود استان در راستای حمایت از تولید بهره‌مند شد و به این نکته توجه کرد که وارد کردن هر قلم اجناس خارجی، موجب از دست دادن چند شغل در کشور است.
فاضلی افزود: مردم کشور می‌توانند با تعصب در خرید کالای ایرانی و پرهیز از خرید کالای خارجی و قاچاق گام نخست را در اشتغال و چرخه تولید بردارند.
وی در پایان تأکید کرد: مردم و مسؤولان باید در تحقق شعار سال که با هدف افزایش تولید ملی و ریشه‌کن کردن بیکاری از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است، بیش‌تر از گذشته همدل و همراه باشند و در تحقق این امر خطیر مؤثر واقع شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار