رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: اگر محتوای تولیدات هنری، هنرمندانه به مخاطب عرضه شود می‌تواند تأثیر بسزایی در حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور داشته باشد.
کد خبر: ۵۸۸۸۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 10 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- علی گرجی ظهر امروز در جلسه شورای فکری مشورتی ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش تولیدات فرهنگی‌هنری در برگزاری مراسم انقلاب‌اسلامی، اظهار کرد: همانطور که شاهد بودید در ایّام نوروز یکی از سریال‌های پرطرفدار توانست با محتوای ارزشی بیش از 95 درصد مخاطب تلویزیون را به خود اختصاص دهد و نشان داد که اگر محتوای هنرمندانه به مخاطب عرضه شود می‌تواند تأثیر بسزایی در حل بسیاری از معضلات اجتماعی و فرهنگی کشور داشته باشد.
وی برنامه‌های بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی را منحصر به ایّام دهه‌ فجر ندانست و افزود: همانطور که در سطح کلان نیز ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی تأکید دارد، برنامه‌ها بایستی در طول سال برنامه‌ریزی و اجرا شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: برای اینکه بتوانیم اهداف خود را عملیاتی کنیم، بایستی تمام کمیته‌های ستاد دهه‌ فجر و زیرمجموعه‌های آن وظایف خود را تقسیم‌بندی و برنامه‌های خود را شروع کنند و این امر مهم صرفاً ختم به دهه‌ فجر نشود.
گرجی برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب‌اسلامی را فرصت مغتنمی برای تبیین دستاوردهای انقلاب برای مردم برشمرد و خاطرنشان کرد: بهترین برنامه برای بزرگداشت چله انقلاب، معرفی دستاوردهای بی‌شمار جمهوری اسلامی در حوزه‌های مختلف و عرصه‌های بین‌المللی است.
وی اضافه کرد: مشارکت‌دادن بیشتر جوانان، حضور هوشمندانه در فضای مجازی، برنامه‌ریزی برای حضور همه‌ اقشار، توجه به آثار پژوهشی در حوزه انقلاب‌اسلامی، توجه به نقش شهدا در پیروزی و استمرار انقلاب، بهره‌گیری از آثار هنرمندان، حمایت از تولیدات چند رسانه‌ای، ساخت مستند و کلیپ‌های جذاب و .. از جمله اولویت‌های ستاد دهه فجر است.
گفتنی است؛ در پایان این جلسه همه‌ اعضای شورای فکری‌مشورتی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان دیدگاه‌های خود را درباره برنامه‌ها ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار