مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: سه کشتارگاه سنتی استان در سال گذشته به دلیل وضعیت نامناسب بهداشتی تعطیل شدند.
کد خبر: ۵۸۸۹۰۴
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 10 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عبدالمجید نجاتی در دیدار با فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: اقدامات سازمان دامپزشکی حاکمیتی است و در اجرای بخشی از این اقدامات می‌توان با ارگان‌های دیگر همکاری داشت.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین موضوع در بحث بهداشت، سلامت غذای مردم است، افزود: دامپزشکی وظیفه سلامت فرآورده‌های خام دامی را به عهده دارد.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: جمع‌آوری کشتارهای غیرمجاز که عامل بروز و شیوع بیماری‌های مشترک و مسری بین دام‌ها است ازجمله اقدامات مهم این سازمان است.
نجاتی ادامه داد: سه کشتارگاه سنتی در سال گذشته به دلیل وضعیت نامناسب بهداشتی تعطیل شدند تا غذای سالم به دست مصرف‌کنندگان برسد.
وی از فرمانده سپاه استان خواست با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در کاهش بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و سایر بیماری‌ها که توسط افراد متخلف وارد استان می‌شود سازمان دامپزشکی را یاری کنند.
علی محمد اکبری نیز در این نشست اظهار کرد: سپاه و بسیج مکمل کار ادارات دولتی بوده و هست و این برای سپاه افتخار و رسالت بزرگی است.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه فرماندهی قرارگاه زیستی استان بر عهده سپاه است با تمام توان از این رسالت در راستای حفاظت از سلامت مردم جامعه دفاع خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار