فرمانده انتظامی شهرستان لردگان خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی شهرستان لردگان از دستگيری دو سارق حرفه‌ای موتورسيكلت، دو مال‌خر و كشف هفت دستگاه موتورسيكلت سرقتی سبک و سنگين در اين شهرستان، خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 16 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سیروس میرزایی از انهدام باند سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت در لردگان خبر داد و اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در شهر لردگان  موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان پس از انجام اقدامات اطلاعاتی دقیق با استفاده از شگردهای پلیسی دو سارق را در یکی از روستاهای تابعه شناسایی و با اخذ مجوز قضایی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان لردگان ادامه داد: سارقان در بازجویی فنی پلیس به سرقت موتورسیکلت‌های سبک و سنگین به صورت باندی در لردگان  و یکی از استان‌های هم‌جوار اعتراف کردند که در این ارتباط دو مال‌خر دستگیر و هفت دستگاه موتورسیکلت سرقتی کشف شد.
میرزایی خاطرنشان کرد: مبلغ هفت میلیون و 550 هزار ریال وجه نقد حاصل از فروش موتورسیکلت‌های سرقتی از سارقان به دست آمد.
وی در پایان با اشاره به اینکه متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند به عموم شهروندان به‌ویژه راکبان موتورسیکلت توصیه کرد: موتورسیکلت خود را حتی برای یک لحظه در معابر عمومی و کوچه‌ها رها نکنند و ملاحظات ایمنی از جمله استفاده از فقل و زنجیر، سوئیچ مخفی را رعایت کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار