تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی چهارمحال و بختیاری از پرداخت 260 میلیارد ریال تسهیلات در قالب کمک های فنی و اعتباری به متقاضیان استان در سال جدید خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۲ 16 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حبیب الله وفایی اظهار کرد: 150میلیارد ریال از این اعتبارات برای بخش کشاورزی، 94میلیارد ریال بخش صنعت و مابقی برای بخش بهداشت و درمان و گردشگری در نظر گرفته شده است.
وی درباره شرایط دریافت این اعتبارات اظهار کرد: این تسهیلات در قالب یارانه سود (پوشش بخشی از نرخ بهره بانکی) به متقاضیانی واگذار می شود که واحدهای آنان از سوی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به عنوان طرح های اولویت دار معرفی شوند.
وفایی ادامه داد: طرح هایی که دارای بالاترین میزان اشتغال و دانش بنیان بوده و در راستای تکمیل زنجیره تولید بخصوص برای فرآوری محصولات کشاورزی استان راه اندازی شوند و یا کمترین آسیب های زیست محیطی را داشته باشند در اولویت دریافت تسهیلات قرار دارند.
وی محل تامین کمک های فنی و اعتباری را اعتبارات تملک دارائی های استان عنوان کرد.
اینک بیش از یکهزار و 200 واحد تولیدی و صنعتی در چهارمحال و بختیاری وجود دارد که به طورعمده به دلیل مشکلات نقدینگی فعالیت حدود نیمی از این واحدها متوقف شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار