تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد از دستگیری سارق به عنف فراري در كمتر از يك ساعت در اين شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۹۲۰۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 17 April 2018
به‌ گزارش تابناک شهرکرد- سرهنگ سيدروح‌الله موسوي اظهار کرد: در پي كسب خبري مبني بر وقوع يك فقره سرقت به عنف از يك سوپر ماركت در شهركرد موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران كلانتري 11 شهركرد قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پس از استماع اظهارات شاكي و انجام كار اطلاعاتي دقيق ضمن كسب مجوز قضایي خودرو سارق را در يكي از خيابان‌هاي شهركرد شناسایي و تحت تعقيب قرار دادند.
موسوی خاطرنشان كرد: پس از تعقيب و گريز طولاني ماموران با استفاده از شگردهاي پلسي موفق به توقيف خودرو و دستگيري متهم شدند.
فرمانده انتظامي شهرستان شهركرد ادامه داد: متهم كه سابقه هفت فقره سرقت در پرونده خود داشت در بازجویي فني پليس به سرقت به عنف و مخدوش کردن پلاك خودرو براي فرار از چنگال قانون اعتراف كرد.
وی در پايان با اشاره به معرفي متهم به مرجع قضایي از عموم شهروندان به ويژه متصديان صنوف خواست: در صورت مشاهده افراد مضنون به سرقت در اطراف محل كسب خود بلافاصله مراتب را به مركز فوريت‌هاي پليسي 110 گزارش كنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار