تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: ضریب اسکان مسافران نوروزی سال 97 در استان دو برابر سال گذشته بود که این آمار بیانگر بهبود امکانات و تجهیزات رفاهی برای مسافران است.
کد خبر: ۵۹۲۵۰۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲ 18 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در جلسه ستاد اقامه نماز استان اظهار کرد: امسال در ایام نوروز در نوروزگاه‌های استان در چادرهای هلال احمر 20 روز نمازخانه معمولی و ساده برپا شده بود که اقدام بسیار ارزشمند بود.
وی گفت: این اقدام نیاز زیادی به اعتبار و اقدام‌های خاص و زمین اختصاصی ندارد که چقدر خوب است که این اقدام در طول سال سه یا چهار بار به بهانه مختلف همچون تابستان و استقبال از میهمانان تابستانی و از این قبیل مناسبت‌ها برپا شود و بخشی از نیازها و امکانات اسکان مسافران و گردشگران را برطرف کنیم.
عباسی خاطرنشان کرد: به جای این که این همدلی‌ها و همکاری‌ها را میان یکدیگر ایجاد کنیم داریم همه چیز را ماشینی می‌کنیم که حتما باید یک مجموعه فراهم شود که مسجد، پمپ بنزین و پاکینک داشته باشد که این‌ها هم خوب است و حتما باید باشد اما نباید از اقدامات اثربخش مقطعی در این زمینه غافل شد.
وی اظهار کرد: ضریب اسکان مسافران نوروزی سال 97 در استان دو برابر سال گذشته بود که این آمار بیانگر بهبود امکانات و تجهیزات رفاهی برای مسافران است.
استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به این که در تابستان سال جاری هم با حضور گردشگران مواجه خواهیم بود تمامی دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون هلال احمر، میراث فرهنگی، نیروی انتظامی، حمل و نقل و پایانه‌ها باید برای پذیرایی و اسکان مسافران تابستانی آمادگی لازم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار