تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: سال گذشته شرکت های دانش بنیان این استان 174 هزار و 350 دلار محصول صادر کردند.
کد خبر: ۵۹۲۶۲۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۷ 18 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اسماعیل پیرعلی در نشست خبری با خبرنگاران افزود: این صادرات شامل محصولات شبیه سازی آزمایشگاهی و نرم افزارها بود.
وی از انعقاد 19 قرارداد فروش محصولات دانش بنیان با دستگاه های اجرایی استان به مبلغ 14 میلیارد و 800 میلیون ریال خبر داد و گفت:نهادینه کردن نقش و کارکرد مهم شرکت های دانش بنیان در استان موجب می شود دستگاه های اجرایی بخشی از فعالیتهای خود را به این شرکت ها واگذار کنند.
پیرعلی با بیان اینکه در پارک علم و فناوری استان 127 هسته، واحد و شرکت فناور و دانش بنیان فعالیت دارند، تصریح کرد: از این تعداد 65 شرکت فناور به مرحله تجاری سازی و فروش محصولات خود رسیده اند.
رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه پارک علم و فناوری استان برای 725 نفر اشتغالزایی کرده است، افزود: بیشتر این افراد دانش آموختگان نخبه و خلاق دانشگاهی هستند.
پیرعلی خاطرنشان کرد: در راستای حمایت از شرکت های دانش بنیان طی سه سال گذشته 26 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به این شرکتها پرداخت شده است.
پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری هم اکنون در انجمن پارک های علم و فناوری آسیا(ASPA) و اتحادیه جهانی پارک های علم و فناوری (IASP) عضویت دارد.
چهارمحال و بختیاری دارای بیش از 40هزار نفر دانشجو در مقاطع مختلف تحصیلی است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار