مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از صادرات 19 میلیون و 390 هزار دلاری محصولات مختلف شرکت‌های تعاونی چهارمحال و بختیاری در سال 1396 خبر داد و گفت: میزان صادرات نسبت به مدت مشابه در سال 95 حدود چهار برابر افزایش داشته است.
کد خبر: ۵۹۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱ 19 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی از صادرات 19 میلیون و 390 هزار دلاری محصولات مختلف شرکت‌های تعاونی چهارمحال و بختیاری در سال 1396 خبر داد و اظهار کرد: میزان صادرات نسبت به مدت مشابه در سال 95 حدود چهار برابر افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه محصولات تولیدی چهارمحال و بختیاری به کشورهایی از جمله ترکیه، هند، عراق، امارات و برخی از کشورهای دیگر صادر شده است، ادامه داد: این محصولات شامل خوراک ماهی، بادام، پودر اکسید و کولر آبی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه شرکت‌های تعاونی با تفکر خردجمعی سبب اشتغال و توسعه اجتماعی می‌شود، خاطرنشان کرد: اندیشه گروهی، اتحاد و انسجام کار حفظ شده می‌شود و می‌توان گفت امروز تعاون اهرم مناسبی برای تحقق اقتصادمقاومتی است و می‌تواند در ارتقای سطح درآمد و معیشت مردم مؤثر باشد.
فاضلی در پایان گفت: تعاونی‌ها می‌توانند بسیاری از مشکلات و موانع تولید را مرتفع کنند و همچنین توجه به تعاونی‌ها می‌تواند در تولید و اشتغال نقش بسزایی ایفا کند و موجب رونق کسب و کار شود که می‌طلبد برای ترویج فرهنگ تعاون در جامعه و نهادینه کردن آن تلاش وافری صورت بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار