تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان چهارمحال وبختیاری گفت: در راستای اجرای طرح کاهش تلفات و مدیریت مصرف انرژی با تست و بازرسی از 103 هزار و 914 انشعاب برق در سال 96 در سطح استان، 3460 مورد انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع‌آوری شد.
کد خبر: ۵۹۳۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲ 21 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مجید فرهزاد با اشاره به اجرای طرح‌های کاهش تلفات و مدیریت مصرف برق، اظهار کرد: استفاده غیر مجاز از انرژی برق جرم محسوب شده و ضمن ارجاع به مراجع قضایی مشمول پرداخت خسارت مصرف می‌شود.
وی تاکید کرد: از آنجایی‌که این اقدام به شبکه و تاسیسات برق‌رسانی آسیب وارد می‌کند، این امر با حساسیت ویژه‌ای شناسایی و دنبال می‌شود.
ایشان تعویض 12 هزار دستگاه از کنتور های معیوب و فرسوده مشترکین سطح استان را یکی دیگر از طرح‌های کاهش تلفات این شرکت در سال جاری اعلام کرد و گفت: تعویض کنتورهای معیوب و فرسوده از مهم‌ترین راه‌های جلوگیری از اتلاف انرژی برق است که بصورت موردی و دوره‌ای،کنتورهای دیجیتال جدید جایگزین آن‌ها می‌شود.
فرهزاد ضمن قدردانی از کارکنان این شرکت در زمینه مقابله با برق‌های غیر مجاز، از مشترکان خواست در صورت مشاهده هرگونه سوءاستفاده از شبکه و تاسیسات برق‌رسانی، مراتب را از طریق تلفن شبانه روزی 121 گزارش دهند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار