مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری از اجرای طرح علمداران حماسه توسط ائمه جمعه استان در هفته جانباز خبر داد و گفت: ائمه جمعه در قالب این طرح از جانبازان سراسر استان سرکشی می‌کنند.
کد خبر: ۵۹۳۷۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۸ 21 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- فریبرز نجفی در همایش تجلیل از جانبازان شهرستان‌های شهرکرد، اردل و کیار با تبریک به‌مناسبت اعیاد شعبانیه و روز جانباز، اظهار کرد: جانبازان اسوه‌های صبر و استقامت هستند و امنیت امروز مرهون جان‌فشانی شهدا و جانبازان است.
وی با بیان اینکه 7 هزار و 220 جانباز در چهارمحال و بختیاری وجود دارد، افزود: ۵۷ نفر از جانبازان چهارمحال و بختیاری پس از جنگ تحمیلی به‌علت جراحت جنگ به درجه شهادت رسیدند و هم‌اکنون ۴۶ هزار نفر در استان جزو جامعه ایثارگری است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از روز چهارم شعبان هرسال به مدت یک‌هفته به‌نام هفته جانباز نامگذاری شده است، خاطرنشان کرد: تجلیل از جانبازان در تمامی شهرستان‌ها، سرکشی ائمه جمعه از جانبازان در قالب طرح علمداران حماسه، حضور پیام‌آوران ایثار در مدارس شاهد برای خاطره‌گویی، تجلیل از جانبازان دستگاه‌های اجرایی و حضور جانبازان در برنامه‌های صدا و سیما جهت خا‌طره‌گویی بخشی از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این هفته است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار