مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری گفت: این مجموعه در مناطق محروم استان فعالیت‌های متعددی را در راستای محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی‌، توسعه فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی انجام می‌دهد.
کد خبر: ۵۹۴۳۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴ 22 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- بهروز مردانی‌نژاد در دیدار با اعضای تحریریه خبرگزاری فارس چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: رویکرد جدید آستان قدس رضوی توسعه مفهوم خادم‌یاری امام رضا(ع) در سراسر کشور است و این به معنای فراهم آمدن امکان استفاده تمام مشتاقان از این ظرفیت است.
وی با بیان اینکه علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت www.aqr.ir به‌عنوان خادم ثامن‌الحجج(ع) ثبت‌نام کنند، گفت: افراد بر حسب توانایی و حوزه کاری خود می‌توانند با ارائه خدمت در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور به‌عنوان خادم امام هشتم(ع) فعالیت کنند.
مسؤول نمایندگی آستان قدس رضوی در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: خادم‌یاران پس از گذراندن دوره آموزشی بنا بر درخواست خود می‌توانند چهار روز در سال در حرم مطهر رضوی حضور یابند و خادم حرم باشند.
مردانی‌نژاد با اشاره به اینکه فعالیت‌های نمایندگی آستان قدس رضوی در استان شناخته شده نیست، تشریح کرد: این مجموعه در مناطق محروم چهارمحال و بختیاری فعالیت‌های متعددی را در راستای محرومیت‌زدایی، عمران و آبادانی‌، توسعه فرهنگی و اشتغال و کارآفرینی انجام می‌دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
قهرمان علیپور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۹
مدت چند سال دیسک کمر دارم و همچنین بیماری اعصاب روان دارم و3 فرزند دارم از کار افتاده هستم تقاضا کمک دارم خواهشمندم کمکم کنید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار