مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری تاکید کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: کلیه کارفرمایان موظف به عقد قرارداد بر اساس دستورالعمل و تعرفه‌های پیش‌بینی شده با مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی هستند.
کد خبر: ۵۹۴۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۱ 22 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی دامپزشکی چهارمحال و بختیاری، عبدالمحمد نجاتی اظهار کرد: بر اساس آیین‌نامه اجرایی نظارت بهداشتی دامپزشکی و دستورالعمل اجرایی ماده 19 این آیین‌نامه کلیه کارفرمایان موظف به عقد قرارداد بر اساس دستورالعمل و تعرفه‌های پیش‌بینی شده با مسؤولان فنی بهداشتی دامپزشکی هستند.
وی از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خواست تا بازرسان آن اداره‌کل از واحدهای تحت نظارت دامپزشکی بازرسی کنند تا حقوق و دستمزد مسؤولان فنی بهداشتی به‌طور صحیح پرداخت شود.
مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: در این استان تعداد 69 نفر مسؤول فنی بهداشتی دامپزشکی و دستیار بر واحدهای کشتارگاهی، کارخانه‌های تولیدی خوراک دام، طیور و آبزیان، کارگاه‌های بسته‌بندی فراورده‌های خام دامی، مراکز جمع‌آوری شیر، سردخانه‌های نگهداری فراورده‌های خام دامی و شرکت‌های پخش دارویی و تولید مکمل‌های دارویی نظارت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار