تابناک چهارمحال وبختیاری- بخشدار بازفت کوهرنگ استان چهارمحال و بختیاری گفت: 6 هزار راس دام همراه با 20 خانوار عشایر کوجرو در این منطقه که در پی بارش سیل آسای باران در شامگاه یکشنبه گرفتار سیلاب شده بودند، رهایی یافتند.
کد خبر: ۵۹۴۸۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴ 23 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سروش ظاهری اظهار کرد: امدادگران ستاد بحران بخش بازفت شامل؛ نیروهای هلال احمر، انتظامی و دیگر عوامل امدادی به خانوارهای عشایری گرفتار سیلاب و باران، امداد رسانی و اسکان موقت دادند.
به گفته وی، تعدادی از عشایر چهارمحال وبختیاری در مناطق سخت گذر و کوهستانی منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ از شدت بارش ها و وقوع سیلاب غافلگیر شدند.
ظاهری با اشاره به سختی و طولانی بودن مسیر دسترسی به عشایر گرفتار سیلاب افزود: ستاد بحران شهرستان کوهرنگ و بخشداری بازفت از زمان شروع بارش باران که همچنان نیز ادامه دارد، به حالت آماده باش درآمده اند.
سازمان هواشناسی چهارمحال و بختیاری میزان بارش باران تا صبح امروز در شهرستان کوهرنگ را 40 میلیمتر، شهرکرد 6، اردل 17و بروجن را با کمترین بارش به میزان 2 میلیمتر اعلام کرد.
این گزارش حاکی است بارندگی تا اواخر وقت امروز ادامه دارد.
کوهرنگ در 95 کیلومتری شهرکرد واقع است، مسیر ییلاق به قشلاق عشایر کوچرو همراه با 1.5 میلیون راس دام سبک از منطقه بازفت عبور می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار