تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرعامل تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه چهارمحال و بختیاری خواستار پخش مستقیم بازی های این تیم از صدا و سیما شد.
کد خبر: ۵۹۵۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 24 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- افراسیاب صادقی افزود: قرعه کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران هفته جاری در سازمان لیگ فدراسیون فوتبال برگزار شد که شهدای چلیچه در گروه سختی حضور دارد.
وی تصریح کرد:با توجه به اینکه بیشتر بازی های تیم های استانهای دیگر از تلویزیون پخش مستقیم می شود انتظار است دیدارهای تیم شهدای چلیچه نیز پخش مستقیم شود.
صادقی اظهار کرد: این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ برتر نیازمند حمایت مسوولان و مردم و حضور حامی مالی(اسپانسر) است که با پخش مستقیم دیدارهای این تیم می تواند به حضور حامی مالی برای این تیم امیدوار بود.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه گفت: بدنسازی تیم به پایان رسیده است و در هفته جاری تمرینات تاکتیکی مرور می شود.
وی از پیوستن 5بازیکن به تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه خبر داد و گفت: مصطفی حیدری بازیکن اسبق تیم ملی فوتسال ایران و تیم های لیگ برتری فوتبال ایران به همراه 4 بازیکن دیگر امسال برای شهدای چلیچه توپ می زنند.
صادقی به برگزاری اردوی آمادگی تیم شهدای چلیچه در یزد اشاره کرد و گفت: این تیم برای حضور قدرتمند در لیگ یک اردو در کویر یزد برپا کرد و دیداری را نیز با گلسادپوش یزد برگزار کرد.
به گفته وی، مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی ایران از 15اردی بهشت آغاز می شود که تیم شهدای چلیچه در نخستین دیدار به مصاف خزر رودسر مازندران خواهد رفت.
روستای چلیچه یکی از بی نظیرترین روستاهای ورزشی استان است که توانسته است نام خود را به عنوان پایه گذار فوتبال ساحلی در منطقه مرکزی ایران آن هم بر فراز کوهستان زاگرس ثبت کند.
فوتبال ساحلی گونه ای از ورزش فوتبال در جهان ورزش است که به صورت متداول در کنار ساحل رودخانه ها و دریاها و دریاچه ها برگزار می شود.
این ورزش مفرح که بر روی شن های مخصوص برگزار می شود، فوتبالی بسیار هیجان انگیز است که بازیکنان با انعطاف پذیری خاص خود به این ورزش هیجان می بخشند.
در چهارمحال وبختیاری ، فوتبال ساحلی با هیجان خاص در روستای چلیچه شهرستان فارسان پیگیری می شود و این در حالی است که این روستا در کنار هیچ ساحلی قرار ندارد.
روستای چلیچه شهرستان فارسان در 40 کیلومتری مرکز چهارمحال و بختیاری واقع شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار