تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری گفت: دو سارق دستگیر شده به 30 فقره سرقت منزل در شهركرد اعتراف كردند.
کد خبر: ۵۹۵۶۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۹ 24 April 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سردار غلامعباس غلامزاده در تشريخ جزئيات اين خبر، اظهار کرد: در پي وقوع چند فقره سرقت ازمجتمع هاي مسكوني در شهركرد موضوع در دستور كار ماموران كلانتري 16 منظريه،قرار گرفت.
وي در ادامه افزود: پس از استماع اظهارات مال باختگان و انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق خودرو پرايد سارقان در يكي از محلات شهركرد شناسایي و با اخذ مجوز قضائي تحت تعقيب، قرار گرفت.
اين مقام انتظامي خاطرنشان كرد: ماموران با همكاري عوامل كلانتري 11 و 13 شهركرد در يك عمليات غافلگيرانه اين سواري پرايد را توقيف و دو سارق را دستگير كردند.
وی بیان كرد: متهمان در بازجویي فني پليس به 30 فقره سرقت انواع لوازم برقي، كپسول گاز و ظروف مسي از منازل مسكوني محله منظريه اعتراف كردند.
سردار غلامزاده در پايان با اشاره به معرفي متهمان به مرجع قضایي به آن دسته از شهروندان ساكن در مجتمع‌هاي مسكونی، خاطرنشان كرد: به منظور ارتقاء ضريب امنيتي ساكنان ضمن استفاده از نگهبان در ورودي ساختمان نسبت به نصب دوربين‌هاي مداربسته اقدام کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار