مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهار محال و بختیاری گفت: 30 درصد جمعیت کودکان کشور تحت پوشش فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری کانون هستند.
کد خبر: ۶۰۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ 05 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- و به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، فرزاد رحیمی با بیان اینکه 30 درصد جمعیت کودکان کشور تحت پوشش فعالیت‌های مراکز فرهنگی و هنری استان‌ها هستند، اظهار کرد: امید است در آینده 100 درصد کودکان کشور تحت پوشش این فعالیت‌ها قرار گیرند و کانون بتواند عدالت فرهنگی را در میان قشر مخاطب خود برقرار کند. وی با اشاره به تغییرات عصر حاضر افزود: پذیرفتن تغییرات جامعه و متناسب‌سازی فعالیت‌های کانون با توجه به نیازهای روز کودکان و نوجوانان باید در اولویت‌های فرهنگی کانون قرار گیرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری، فضاسازی جذاب و با نشاط در مراکز کانون را از جمله فعالیت‌های مهم مربیان مراکز عنوان و اضافه کرد: تاکنون حرکت‌های خوبی در جهت فضاسازی‌های متناسب برای مراکز اتفاق افتاده است و در گام‌های بعدی کانون باید بتواند فضاهای جذاب‌تری را برای کودکان و نوجوانان ایجاد کند.
رحیمی ادامه داد: در سال جاری مراکز استانی باید بتوانند به صورت فعال‌تری در این زمینه حرکت کنند و قدم مؤثری در ارتقای نشاط اجتماعی بردارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار