تابناک چهارمحال وبختیاری- سرپرست اداره امور قرآنی چهارمحال و بختیاری از آغاز توزیع کارت ورود به آزمون مرحله نخست سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸ 06 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محسن تقی‌پور با اعلام این خبر اظهار کرد: آزمون مرحله نخست سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، صبح روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی افزود: ثبت‌نام کنندگان در سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن می‌توانند از تا روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت‌ با مراجعه به سایت تلاوت سازمان دارالقرآن‌ الکریم کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.
تقی‌پور ادامه داد: شرکت‌کنندگان در این آزمون در روز برگزاری آزمون علاوه بر کارت ورود به جلسه باید کارت شناسایی نیز به همراه داشته باشند که در غیر این صورت از شرکت آن‌ها در آزمون جلوگیری خواهد شد.
وی تصریح کرد: نخستین مرحله سیزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن چهارمحال و بختیاری در اداره امور قرآنی استان واقع در شهرکرد، خیابان آیت‌الله کاشانی، کوچه ۲۱، پلاک ۱۴ برگزار می‌شود.
به گفته وی آزمون مرحله اول سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان ساعت 8:30 صبح روز جمعه، ۲۱ اردیبهشت‌ به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و متقاضیان برای شرکت در آزمون باید ساعت ۸ صبح در محل برگزاری آزمون حضور داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار