تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری بر ضرورت پاسخگويي به مطالبات مردم تأكيد كرد و گفت: مردم از تبعيض، فساد و ندانم كاري‌ها،سوال به حق دارند و بايد پاسخ دهيم. بايد حساب مردم از حساب كساني كه در مقابل ارزش‌هاي انقلاب قرار دارند جدا باشد.
کد خبر: ۶۰۱۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱ 06 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– به نقل از روابط عمومی استانداري، اقبال عباسی، در مراسم تجليل از جانبازان شاغل و بازنشسته و ایثارگران در استانداري چهارمحال و بختیاری با تقدير از فداكاري و رشادت‌‎هاي ايثارگران وجانبازان در دوران دفاع مقدس اظهار کرد: جانبازان توفيق بزرگي داشتند و اميدواريم خداوند متعال زحمات و ايثار جانبازان را پذيرفته و توشه‌اي براي اين عزيزان باشد.
وی افزود: نبايد فراموش كنيم كه تماميت ارضي و حفظ انقلاب و ارزش‌هاي نظام ثمره ايثار شهدا، جانبازان و ازادگان است.
 عباسی بر ضرورت پاسخگويي به مطالبات مردم تأكيد كرد و گفت: مردم از تبعيض، فساد و ندانم كاري‌ها،سوال به حق دارند و بايد پاسخ دهيم. بايد حساب مردم از حساب كساني كه در مقابل ارزش‌هاي انقلاب قرار دارند جدا باشد.
 وي در پايان گفت: مردم ولي نعمت ما هستند و لازم است رضايت و اعتماد مردم به عنوان بالاترين پشتوانه و سرمايه نظام و انقلاب اسلامي حفظ شود.
در ادامه اين ديدار هريك از كاركنان ايثارگر و جانباز در استانداري چهارمحال و بختیاری به بيان مسائل و مشكلات خود در حضور استاندار پرداختند.
همچنین در پایان  اين مراسم  استاندار با اهداي لوح تقدير از كاركنان جانباز و ايثارگر استانداري تجلیل کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار