مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری از آغاز طرح نظارتی ضیافت از بیست و دوم اردیبهشت خبر داد و گفت: این در طرح به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۰۲۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۸ 07 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- محمدرضا عمرون با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان تقاضای عمومی مصرف‌کنندگان برای خرید برخی کالاها و مایحتاج مورد نیاز افزایش پیدا می‌کند، اظهار کرد: در همین راستا ضرورت کنترل و نظارت بر وضعیت بازار با توجه به جو روانی ناشی از تغییرات غیرقانونی  ارز در دستور کار قرار گرفت.
وی از آغاز طرح نظارتی ضیافت از بیست و دوم اردیبهشت‌ماه خبر داد و افزود: این طرح به‌منظور صیانت از حقوق مصرف‌کنندگان و نظارت بر قیمت و کیفیت کالاهای اساسی و برخورد با تخلفات احتمالی اجرا می‌شود و این طرح تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: طرح نظارتی ضیافت با حضور بازرسانی از اتاق اصناف، بازرسان صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و بازرسان شبکه دامپزشکی استان در مرکز استان و شهرستان‌های تابعه انجام می‌شود.
عمرون با تأکید بر اینکه عده‌ای از فرصت‌طلبان درصدد هستند با سوءاستفاده از مشکلات ارزی کشور موجبات نارضایتی مردم را فراهم کنند، گفت: شهروندان و هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده تخلفات احتمالی گزارشات تلفنی خود را با شماره 135 یا مراجعه حضوری به اداره‌کل تعزیرات حکومتی چهارمحال و بختیاری واقع در کوی فرهنگیان، خیابان 12 فروردین اعلام کنند تا در اسرع وقت مورد بررسی قرار بگیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار