مدیرکل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری گفت: سازمان تامین اجتماعی اقدام به تمدید طرح بخشودگی جرائم حق بیمه کارفرمایان خوش حساب از 10/2/1397 لغایت 10/4/1397 به مدت دو ماه کرده است که کارفرمایان واحدهای مشمول در صورتی که جرایم متعلقه آن‌ها مربوط به قبل از تاریخ 29/12/1395 باشد،چنانچه حداکثر طی دو ماه مذکور در مورد پرداخت و یا تقسیط اصل بدهی، بر اساس دلایل ابرازی از جمله بحران ناشی از حوادث غیر مترقبه، آثار مالی تحریم‌های ظالمانه و نوسانات ارزی با احراز شرایط معمول توافق کنند از بخشودگی جرائم حق بیمه برخوردار خواهند شد.
کد خبر: ۶۰۳۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۷ 09 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- غلامرضا محمدی با اعلام این خبر از کارفرمایان خوش حساب خواست حداکثر تا تاریخ 10 تیرماه نسبت  به ارائه درخواست و تکمیل فرم مربوطه و تحویل آن به واحدهای اجرایی و شعب تابعه اقدام کنند.
وی افزود: طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب سال گذشته نیز در دو مرحله با هدف حمایت از کارگاه‌های تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی  اجرا شد.
محمدی با اشاره به حداکثر  مساعدت با کارفرمایان بدهکار، تصریح کرد: کارفرمایانی که در دو مرحله از اجرای طرح در سال گذشته علی رغم درخواست بخشودگی از پرداخت تمام یا بخشی از بدهی خود خودداری کرده‌‎‎اند می‎توانند در صورت ارائه درخواست مجدد و احراز شرایط از تسهیلات این طرح برخوردار شوند.
محمدی به شرایط برخورداری از مزایای این طرح اشاره کرد و گفت: کارفرمایان خوش حسابی که بر اثر حوادث غیرارادی مانند آتش سوزی، سیل، زلزله، تحریم و نوسانات ارزی موفق به پرداخت حق بیمه کارکنان در موعد مقرر نشدند، می‌توانند برای ارائه درخواست به شعب این سازمان مراجعه کنند.
وی با بیان اینکه رونق اشتغال و تولید ملی از اهداف سازمان تامین اجتماعی است، اظهار کرد: با بهبود تولید ملی، به تبع آن میزان ورودی و خروجی این سازمان نیز تنظیم می‌شود و این سازمان با وصول منابع بیشتر می‌تواند خدمات خود را ارتقا دهد.
محمدی با بیان اینکه پذیرش دلایل ابرازی(خشکسالی، سیل، زلزله، تحریم) نیاز به تایید مراجع ذیصلاح برای برخورداری از طرح بخشودگی جرام بیمه‌‍ای کارفرمایان دارد، ادامه داد: کارفرمایان پس از ارائه درخواست استفاده از این طرح و تایید سازمان تامین اجتماعی، باید تایید دلایل ابرازی را از مراجع ذیصلاح مانند سازمان صنعت، معدن و تجارت، استانداری، فرمانداری یا بخشداری اخذ  و به این سازمان ارائه کنند.           
وی با اشاره به خوش‌حسابی به عنوان یکی دیگر از شرایط بهره‌مندی از طرح بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان خوش حساب، خاطرنشان کرد: کارفرمایانی که در 18 ماه قبل از وقوع بحران، چهار ماه لیست وحق بیمه را به موقع ارسال و پرداخت کرده باشد  خوش حساب محسوب می‌شوند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار