امام جمعه شهرکرد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز در راس تمام منکرات آمریکای جنایت‌کار است، گفت: این جنایتکار عالم و منکر تمام عیار چهره خبیث خود را نشان داد.
کد خبر: ۶۰۳۵۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۹ 10 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار کرد: خوشبختانه تاکنون ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نقش خود تقریبا را به درستی ایفا کرده که لازم است فعالیت‌های این ستاد گسترش و ملموس‌‌تر شود. 
وی افزود: باید با گسترش فعالیت‌های ستاد در جای جای استان، فضای سالم حاکم شود و منکر روز به روز کمرنگ‌تر شود. 
حجت‌الاسلام نکونام گفت:  دستگاه‌های اجرایی موظفند با ستاد همکاری لازم را داشته باشند تا این ستاد در جایگاه واقعی خود قرار گیرد. 
وی ادامه داد: اگر طلایه‌دارانی که در عرصه‌های مختلف حضور دارند احساس بی پناهی کنند نمی‌توانند نقش خود را به درستی ایفا کنند. 
نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه در فضاسازی در شهرها خلا وجود دارد، تصریح کرد: نسبت به شهرداری شهرکرد گلایه‌مندیم زیرا با توجه به مهم بودن فضاسازی شهرها در تمام مناسبت‌ها، شهرداری باید در مناسبت‌های مختلف از جمله ماه رمضان نقش آفرینی کند. 
وی همچنین بر برگزاری جلسات توسط متولیان و مسئولان امر تاکید کرد. 
حجت‌الاسلام نکونام با اشاره به اینکه در سال گذشته اخبار بد و ناخوشایندی از جاهای مختلف شهر در ماه رمضان گزارش شد، تاکید کرد: ماه رمضان ماه خدا است و جامعه ما جامعه ایمانی است که در این خصوص گلایه‌مندی‌های بسیاری از سوی مردم گزارش شد، که در این میان مطالبه به حق مردم را باید پاسخ داد و از کسانی که در این زمینه باید نقش‌آفرینی کنند درخواست می‌شود با برنامه‌ریزی از روزه‌خواری‌های علنی جلوگیری و حرمت روزه‌داران حفظ شود. 
وی گفت: متاسفانه اخبار نامناسبی از برخی مناطق گردشگری می‌رسد که آن مکان گردشگری و تفریحی به جای جذب گردشگر و آبادانی استان، به مرکز فساد تبدیل شده است که باید این موضوع به طور جد پیگیری شود و همگان باید به این امر توجه لازم را داشته باشند. 
حجت‌الاسلام نکونام در ادامه با اشاره به اینکه امروزه در راس تمام منکرات آمریکای جنایت‌کار است، تصریح کرد: این جنایتکار عالم و منکر تمام عیار چهره خبیث خود را نشان داد. 
وی گفت: امر تازه‌ای نبوده زیرا کاملا مورد انتظار همگان بود و نباید این خطا دوباره تکرار شود. 
وی افزود: باید قبل از رخ دادن این اتفاق، اقداماتی صورت می‌گرفت، دوباره ماندن در برجام و گرفتاری کشور در مسایل و مشکلات منکر جدیدی را در بر داشت. 
نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: خیرهایی در این موضوع بوده که باید به انسجام، وحدت نظر، باور به اقتصاد مقاومتی توجه صورت گیرد،  ترامپ هیچ غلطی نمی‌تواند بکند زیرا این یک باور است به شرطی که انسجام، وحدت و پای‌بندی خود را حفظ کرده و با همدلی و همراهی مسیر انقلاب  را با بالندگی ادامه دهیم. 
وی گفت: باید تلاش‌های بیشتری صورت گیرد تا ارتباط تنگاتنگی میان این ستاد و دانشگاه‌ها برقرار شود و دانشگاه‌های که شورای امر به معروف و نهی از منکر ندارند باید این امر را در برنامه قرار دهند. 
حجت‌الاسلام نکونام کمیت و کیفیت دانشگاه‌های شهرکرد و آزاد اسلامی شهرکرد را مطلوب برشمرد و تصریح کرد: لازم است معروف در دانشگاه‌ها ترویج و گسترش یابد و با منکرات برخورد صورت گیرد، همچنین هیچ معروف و هیچ منکری با خشونت همراه نخواهد بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار