دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری با تأکید بر تعامل بین مدارس و والدین در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: هم‌اکنون در حال اجرای طرح خانه و مدرسه هستیم که در این طرح والدین با استفاده از امکانات موجود در خانه با فرزندان خود بازی کنند.
کد خبر: ۶۰۵۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶ 13 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- سید قدیر مرتضوی‌ در دیدار با رئیس فدراسیون ورزش‌های روستایی و بازی‌های بومی با تأکید بر اینکه همه ما مطالبه‌گران بسیار خوبی هستیم، اظهار کرد: اما متأسفانه این مطالبات تبدیل به مشارکت نشده و همچنین بحث تفریح در روستاها مورد توجه قرار نگرفته است.
وی در ادامه با اشاره به افتتاح 100 خانه روستایی در چهارمحال و بختیاری، افزود: این استان جزو استان‌های معدودی است که چنین اقدامی به این وسعت در آن انجام گرفته است.
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر چهارمحال و بختیاری در ادامه با تأکید بر تعامل بین مدارس و والدین در کاهش آسیب‌های اجتماعی، گفت: هم‌اکنون در حال اجرای طرح خانه و مدرسه هستیم که در این طرح والدین با استفاده از امکانات موجود در خانه با فرزندان خود بازی کنند.
مرتضوی در پایان ادامه داد: آمادگی تخصیص اعتبار برای برگزاری دوره‌های آموزشی در چهارمحال و بختیاری را داریم و نیاز است از ظرفیت محیط‌های مدارس نیز برای ورزش سایر افراد جامعه استفاده کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار