فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع):
تابناک چهارمحال وبختیاری- فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) با بیان اینکه، سپاه و بسیج همواره به کمک دولت‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شتافته است، گفت: در کار جهادی و کار سازندگی، جلب رضایت خداوند و خدمت به مردم و به‌ویژه محرومان هدف اصلی است.
کد خبر: ۶۰۵۵۸۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳ 14 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)؛ همایش تجلیل از گروه‌های جهادی برتر و گرامیداشت سالروز تشکیل سازمان بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری در سپاه چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
علی‌محمد اکبری در این همایش با گرامیداشت سالروز تأسیس بسیج سازندگی به فرمان مقام معظم رهبری، اظهار کرد: قبل از تاسیس بسیج سازندگی، سپاه در این حوزه فعالیت‌های چشمگیری داشت؛ اما بعد از فرمان مدبرانه مقام معظم رهبری مبنی بر تشکیل سازمان بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی سازماندهی شدند و این فعالیت‌ها بهتر از گذشته ارائه می‌شود.
وی افزود: در حال حاضر 240 گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری سازمان‌دهی شده و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کنند، که در نقاط مختلف استان شاهد حل مشکلات محرومین به دست پرتوان این جهادگران بسیجی هستیم.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) ادامه داد: سپاه و بسیج در هر نقطه‌ای از جغرافیای کشور حضور داشته باشند، به محرومین آن منطقه توجه ویژه‌ای داشته و درصدد رفع نیازهای آن‌ها بر می‌آیند.
اکبری با اشاره به تلاش دشمنان برای از بین بردن اصل نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: مأموریت و رسالت ذاتی سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن در داخل و خارج به اقتضای زمان و مکان است.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: سازندگی، محرومیت‌زدایی، علم‌افزایی و هر آنچه در مجموعه یک کشور نیاز باشد، جزو مأموریت‌های سپاه و بسیج است و هیچ چیزی خارج از دید سپاه و بسیج نیست؛ زیرا رسالت ذاتی ما دفاع از انقلاب اسلامی و پاسداری و حفاظت از دستاوردهای ارزشمند آن است.
وی با بیان اینکه، سپاه و بسیج همواره به کمک دولت‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی شتافته است، گفت: در کار جهادی و کار سازندگی، جلب رضایت خداوند و خدمت به مردم و به‌ویژه محرومان هدف اصلی است.
 اکبری تصریح کرد: عزیمت جهادگران بسیجی به مناطق محروم و دل کندن آن‌ها از محیط زندگی خود و قبول زحمات و سختی‌های کار جهادی، به خاطر احساس تکلیف و مسئولیت‌پذیری آن‌هاست.
گفتنی است: در این مراسم از مسئولان گروه‌های جهادی برتر استان چهارمحال و بختیاری تجلیل شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار