تابناک چهارمحال وبختیاری- انتخاب رئیس هیات قایقرانی چهارمحال و بختیاری به دلیل انتقاد برخی اعضاء از صلاحیت کاندیداها ناتمام ماند و به جلسه دیگری در روزهای آتی موکول شد.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۰ 14 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– غلامرضا امینی در مجمع انتخابات رئیس هیأت قایقرانی استان با اشاره به طبیعت و ظرفیت چهارمحال و بختیاری و درخشیدن ورزشکاران در این رشته، اظهار کرد: بعد از مسابقان اینچئون پس از فدراسیون کشتی فدراسیون قایقرانی از لحاظ تعداد مدال دومین هیآت پرمدال انتخاب شده است.
رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به استعداد ورزشکاران چهارمحال و بختیاری در رشته‌های قایقرانی، افزود: دررشته اسلالوم تخصص ورزشکاران چهارمحال و بختیاری مثال‌زدنی است چرا که یکی از بهترین ورزشکاران در رشته اسلالوم و کاپیتان کاناپلو از ورزشکاران این استان بوده و می‌توانند جز ورزشکارهای المپیک بوده و در مسابقات آسیایی شرکت کنند.
رئیس فدراسیون قایقرانی با اشاره به برگزاری مسابقات اسلالوم 2018 در رودخانه کرج در استان البرز و کاناپلو در سال 2019، افزود: این امر سبب می‌شود تا توانایی در برگزاری مسابقات آسیایی بیش از گذشته افزایش یابد.
مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در حاشیه این جلسه از افتتاح یک بُعد قایقرانی در گرداب بن خبر داد و گفت: با برنامه‎‌ریزی‌های صورت گرفته و همچنین تامین اعتبارات لازم، تا پنج‌ماه آتی یک بُعد قایقرانی مطلوب و مناسب در گرداب بن افتتاح شود.
حمید کریمی بیان کرد: چهارمحال و بختیاری استانی است با ارتفاع 2150 متر از سطح دریا که همین امر سبب شده تا این استان با وجود خشکسالی‌های اخیر هنوز ظرفیت‌های مطلوبی در زمینه قایقرانی داشته باشد و با 3000 کیلومتر رودخانه هم از لحاظ آب‌های خروشان و هم آب‌های آرام، با چندین سد و تالاب، یکی از مستعدترین استان‌هایی است که از  موقعیت استراتژیک بسیار مناسبی برخوردار است.
وی افزود: نگاه علمی و جدی به این رشته پرمدال، آموزش، استعدادیابی و جذب سرمایه‌گذار، توسعه همگانی، تنوع تکثر اندیشه‌ها، از موارد مهم است که باید رئیس هیآت و مدیران در راستای رسیدن به اهداف سازمان و چشم اندازها مد نظر قرار دهند.
مدیرکل ورش و جوانان استان تصریح کرد:  جذب منابع انسانی، تربیت نیروی انسانی مجرب و تحصیل کرده از دیگر موارد تاثیرگذار در این هیات محسوب می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار