تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جدید چهارمیلیون و 800 هزار دانش‌آموز در المپیادهای ورزش دانش‌آموزی شرکت کردند و این امر موجب تشکیل پایه‌های تیم‌های مدرسه‌ای خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷ 15 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد– مهرزاد حمیدی در آیین اختتامییه چهارمین المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، در جمع خبرنگاران استان اظهار کرد: نیازهای حرکتی کودکان، نوجوانان و جوانان باید بیش از گذشته و حداقل یک ساعت در روز باشد و باید فعالیت‌های حرکتی دانش‌آموزان برای ایجاد شادی و نشاط در راستای افزایش انس به مدرسه افزایش پیدا کند.
وی افزود: با المپیاد‌های ورزش درون مدرسه‌‎ای ابعاد وجودی شخصیت‌های دانش‌آموزان در حوره شناختی، اخلاق و در حوزه جسمانی متوازن شده چرا که دانش‌آموزان باید از یک جسم سالم، آمادگی جسمانی و روحی در حوزه اجتماعی برخوردار بوده و از توانایی‌های خود به نحو احسن استفاده کنند.
حمیدی خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید چهار میلیون و 800 هزار دانش‌آموز در المپیادهای ورزش دانش‌آموزی شرکت کردند و این امر موجب تشکیل پایه‌های تیم‌های مدرسه‌ای خواهد شد.
معاون تربیت بدنی و سلامت وزرات آموزش و پرورش گفت: حدود چهارهزار دانش‌آموز در سطح استان در این المپیاد شرکت کردند و سعی بر ایجاد این باور است که در این طرح استعدادها شناخته شود و دانش‌آموزان به تیم‌های باشگاهی شناسانده شده و مسیر ترقی آن‌ها مشخص شود.
حمیدی تصریح کرد: با برگزاری این المپیادها کار تیمی، مسئولیت‌پذیری، نهضت داوطلبی، همکاری و تعامل، خوداتکایی و عزت نفس در دانش‌آموزان ترویج داده می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار