معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه اشتغال در روستاها می‌تواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و به‌دنبال آن ایجاد آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی جلوگیری کند.
کد خبر: ۶۰۶۱۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶ 15 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جعفر مردانی در کارگروه بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: با دستور استاندار سند توسعه استان و شهرستان‌ها در حال تدوین است.
وی افزود: جمعیت بیکار در چهارمحال و بختیاری زیاد است و رتبه اول بیکاری بین این استان و کرمانشاه دست به دست می‌شود لذا باید برنامه‌ریزی‌های لازم در حوزه اشتغال در استان انجام شود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: با توجه به اینکه همه مدیران کل دستگاه‌های عضو کارگروه بانوان و خانواده دعوت بودند اما حضور آن‌ها را در این کارگروه شاهد نیستیم، با توجه به عدم حضور مدیران کل دستگاه‌های عضو کارگروه نمی‌توان برای زنان اشتغال ایجاد کرد.
مردانی با تاکید بر اینکه در زمینه‌هایی همچون صنایع‌دستی، پرورش حیوانات خانگی، قالی‌بافی و... تسهیلات به زنان روستایی پرداخت می‌شود، عنوان کرد: توسعه اشتغال در روستاها می‌تواند از مهاجرت روستاییان به شهرها و به‌دنبال آن ایجاد آسیب‌ها و بزه‌های اجتماعی جلوگیری کند.
وی خاطرنشان کرد: دوره‌های آموزشی باید منطبق با طرح‌هایی باشد که از کشور به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ شده است.
در ادامه کارگروه بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری پریسا ابراهیم‌پور اظهار کرد: آمار بیکاری در استان مطلوب نیست.
وی عنوان کرد: هم‌اکنون 45 هزار زن شاغل در چهارمحال و بختیاری فعالیت می‌کنند که تلاش می‌شود این تعداد نیروی شاغل تا پایان سال 97 افزایش پیدا کند.
مدیرکل بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حمایت از تولیدات زنان استان در دستور کار حوزه بانوان استانداری قرار دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار