استاندار چهارمحال و بختیاری
تابناک چهارمحال وبختیاری- استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تقویت فرهنگ سرمایه گذاری از پیش شرط های توسعه است، گفت: با برخوردهای سلیقه ای و حذفی نمی توان به تداوم حضور سرمایه گذاران در استان امیدوار بود.
کد خبر: ۶۰۷۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶ 19 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- اقبال عباسی در ضیافت افطار هم استانی های مقیم تهران که در مسجد درحال ساخت قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد، با تبریک حلول ماه نزول قرآن اظهار کرد: توسعه و پیشرفت استان جز با مشارکت مردم میسر نیست.
وی با اشاره به بالا بودن نرخ بیکاری استان، ظرفیت های کارآفرینی و بخش تولید را در استان مطلوب ارزیابی کرد و گفت: برای بالفعل کردن این ظرفیت ها نیازمند مشارکت سرمایه گذاران بخش خصوصی هستیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط و زیرساخت های مورد نیاز برای حضور سرمایه گذار در استان، توسعه و تقویت فرهنگ سرمایه گذاری را مهم ترین عامل توسعه هر منطقه عنوان کرد.
عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش شدید بارندگی در استان، مساله آب را یک موضوع ملی دانست و خاطرنشان کرد: گرچه دولت در رعایت حقابه ها و تامین مصارف ضروری اهتمام دارد اما ضروری است تا با صرفه جویی و بهینه سازی مصرف از این چالش زیست محیطی عبور کنیم.
استاندار چهارمحال و بختیاری پس از این مراسم در نشستی با هیات امنای مسجد قمربنی هاشم(ع) پیگیر مراحل ساخت این مسجد شد.
مسجد قمر بنی هاشم(ع) با مشارکت عمومی مردم چهارمحال و بختیاری در بلوار مرزداران تهران در حال ساخت است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار