مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری خبر داد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از برگزاری سیزدهمین مرحله مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش استان خبر داد و گفت: آزمون مرحله استانی این مسابقات سی‌ام خردادماه در شهرکرد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۱۱۳۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۴ 26 May 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حفیظ‌الله فاضلی از برگزاری سیزدهمین مرحله مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: آزمون مرحله استانی این مسابقات سی‌ام خردادماه در سالن جلسات اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرکرد برگزار می‌شود.
وی در ادامه با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در مسابقه قرآن کریم جامعه کار و تلاش، افزود: کارگران، کارفرمایان و خانواده آن‌ها و افرادی که تحت پوشش بهزیستی و بیمه تأمین اجتماعی با شرایط سنی بالای 15 سال می‌توانند در این مسابقات شرکت کنند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه قرائت، ترتیل، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآن از رشته‌های مسابقات جامعه کار و کارگری استان است، خاطرنشان کرد: مسابقات در کلیه رشته‌ها در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود که در هر رشته تنها یک نفر به شرط احراز شرایط به‌عنوان منتخب معرفی می‌شود.
فاضلی با بیان اینکه نفرات اول هر رشته به مسابقات قرآن کشوری اعزام می‌شوند، گفت: توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بین جامعه کار و تلاش از اولویت‌های اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی است و در تلاش هستیم تا این‌گونه برنامه‌ها را به‌صورت گسترده در استان برگزار کنیم.
گفتنی است؛ متقاضیان به شرکت در این مسابقات می‌توانند جهت ثبت‌نام تا تاریخ 19 خرداد 97 به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی در مراکز شهرستان‌ها مراجعه کنند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
احمد مولوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
با سلام و قبولی طاعات
خواستم به عرضتون برسونم تاریخ 19 اردیبهشت در پایان خبرتون اشتباه است و تاریخ درست 19 خرداد 97 می باشد.
احمد مولوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
با سلام و قبولی طاعات
خواستم به عرضتون برسونم تاریخ 19 اردیبهشت در پایان خبرتون اشتباه است و تاریخ درست 19 خرداد 97 می باشد.
احمد مولوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۸
سلام مجدد
شرمنده یادم رفت اشکال دوم را هم بگم قرائت 20 جزء درسته نه 30 جزء
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار