تابناک چهارمحال وبختیاری- مردم چهارمحال و بختیاری خود را برای برپایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان آماده کردند تا در نقاط مختلف این استان راهپیمایی روز قدس برگزار شود.
کد خبر: ۶۱۶۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸ 07 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جمعی از مسوولان، ادارات، نهادها و سازمان های استان چهارمحال وبختیاری نیز با صدور بیانیه های جداگانه، مردم را به حضور در راهپیمایی روز قدس فراخواندند.
در برخی از این بیانیه های تاکید شده است:' روز جهانی قدس امسال در حالی از راه می رسد که وجدان های آگاه و دیدگان مردم جهان شاهد یکی از فجیع ترین نسل کشی ها و قتل و غارت های دژخیمان صهیونیست است'.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز بر هر چه باشکوه برگزار شدن راهپیمایی روز قدس امسال تاکید کرد.
حجت الاسلام محمدعلی نکونام اظهار کرد: باید موضوع فلسطین و قدس شریف همواره در افکار عمومی دنیا زنده بماند و اعلام انزجار از صهیونیسم برای همیشه جاوید باقی بماند.
وی افزود: به دلیل جنایت رژیم صهیونیستی در نوار غزه علیه مردم فلسطین، امسال امت اسلامی باید در راهپیمایی روز قدس حضوری باشکوه تر از سالهای گذشته داشته باشند.
امام جمعه شهرکرد با اشاره به وابستگی جهان اسلام به قدس شریف تاکید کرد: با انتقال سفارتخانه آمریکا به قدس و شیطنت استکبار جهانی، صهیونیست ها نمی توانند تفکر جهان اسلام را از نخستین قبله مسلمین جهان دور کند.
علی گرجی، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری نیز گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در 145 نقطه استان برگزار می شود و این راهپیمایی در مرکز استان نیز از محل چهارراه بازار شهرکرد به سمت مصلای حضرت امام (ره) با شکوه خاصی برگزار خواهد شد.
آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام راحل به عنوان روز جهانی قدس نامیده شده است و در این روز مردم روزه دار نسبت به رژیم اشغالگر قدس اعلام انزجار می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار