تابناک چهارمحال وبختیاری- قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: امسال ۸۴ هزار پاکت به منظور جمع‌آوری زکات فطریه در استان توزیع می‌شود.
کد خبر: ۶۱۶۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ 09 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- نجفعلی حیدری اظهار کرد: با اشاره به اینکه امسال در تمامی مکان‌هایی‌ که نماز عید سعید فطر برگزار می‌شود صندوق جمع‌آوری زکات فطره‌ وجود دارد، تصریح کرد: به منظور جمع‌آوری زکات فطره و کمک به نیازمندان، ۱۳۰ هزار پاکت فطره‌ و کیسه «همیان مولا» در استان توزیع می‌شود که از این تعداد ۸۴ هزار پاکت آن مربوط به جمع‌آوری زکات فطریه است.
حیدری تاکید کرد: وجوه جمع‌آوری، در کمترین زمان ممکن میان نیازمندان توزیع می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: تعیین پایگاه‌های جمع‌آوری فطریه و مکان‌یابی مناسب با اولویت معابر پر تردد، اماکن زیارتی و برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری هزینه‌‌کرد زکات فطره با توجه به نیازسنجی و اولویت‌بندی در راستای توانمندسازی ورفع مشکلات اساسی در بخش مسکن، درمان، جهیزیه و ... از برنامه‌های‌ این نهاد برای جمع‌آوری زکات فطریه صورت می‌گیرد.
حیدی ادامه داد: ۱۲۰ هزار صندوق‌ صدقات‌ در قالب سه گروه صندوق‌های کوچک‌، متوسط و بزرگ در استان وجود دارد که میانگین درآمد‌ ماهانه صندوق‌های کوچک دوهزار و ۲۰۰ تومان، صندوق‌های‌ متوسط هفت هزار و ۸۰۰ تومان و صندوق‌های بزرگ‌ ۲۰ هزار تومان است‌.
وی با اشاره به تعاملات این نهاد با موسسات‌ خیریه استان، افزود: ‌ این تعاملات موجب می‌شود کمک‌های مردمی هر چه سریع‌تر به دست ایتام برسد.
حیدری گفت: برای دسترسی راحت‌تر مردم‌ در پرداخت صدقه، روش‌های نوینی در نظر گرفته شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار