نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: سپردن کارها به نا‌اهلان از آسیب‌های انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۶۱۷۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵ 10 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام در گردهمایی فعالان مردمی و نخبگان فرهنگی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امروز یک جهاد عظیم در جامعه صورت گرفته است، اظهار کرد: نگاه به آسیب‌های انقلاب باید به صورت مستمر کاملاً تحلیل‌گرانه باشد.
وی با بیان اینکه امروزه دنیاگرایی‌ها دامن انقلاب را گرفته است، افزود: اختلاف‌ها و چند قطبی شدن جامعه از آسیب‌های مهمی در جامعه است که بهره‌مندی دشمن و آسیب انقلاب را در پی دارد.
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نوع نگاه به محتوای انقلاب از آسیب‌های دیگر انقلاب اسلامی است، اضافه کرد: متأسفانه نگاه به بیرون روحیه یأس، ضعف و سستی را در پی دارد.
نکونام سپردن کارها به نا‌اهلان را از دیگر آسیب‌های انقلاب عنوان کرد و ادامه داد: این نااهلان اهلیت مسئولیت‌پذیری، نگاه انقلابی و متعهدانه ندارند و نگاه حزبی، جناحی، مقام‌طلبانه و فرصت‌طلبانه دارند.
وی با بیان اینکه انقلابی ماندن از دغدغه‌های مقام معظم رهبری است، گفت: انقلابی‌ بودن یعنی متعهد و پر دغدغه بودن نسبت به آنچه امام راحل  پیش پای ما گذاشت و مقام معظم رهبری آن را دنبال می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار