تابناک چهارمحال وبختیاری- فیلم «به وقت شام» آخرین اثر ابراهیم حاتمی کیا با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد و فعالان فرهنگی استان در دفتر امام جمعه شهرکرد اکران شد.
کد خبر: ۶۱۷۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۷ 10 June 2018
به‌گزارش تابناک شهرکرد– حجت‌الاسلام محمد اصغریان گفت: در راستای حمایت از آثار ارزشی و انقلابی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان فیلم «به وقت شام» ویژه فعالان فرهنگی استان در دفتر نماینده ولی فقیه در استان اکران شد.
مسول ستاد مردمی جبهه فرهنگی استان با اشاره به ضیافت افطاری فعالان فرهنگی استان با نماینده ولی فقیه در استان گفت: اکران فیلم «به وقت شام» پس از دیدار فعالان فرهنگی استان و ارائه دیدگاه ها و نظرات و سپس اقامه نماز جماعت مغرب و عشا و صرف افطار در حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد اکران شد.
وی خاطرنشان کرد: از آن جا که برخی از فعالان فرهنگی و مسئولان استان موفق به تماشای فیلم «به وقت شام» نشده بودند، این فیلم در دفتر امام جمعه شهرکرد پس از دیدار با فعالان فرهنگی اکران شد.
حجت‌الاسلام اصغریان گفت: پس از اتمام اکران فیلم، مورد استقبال و مسئولین به ویژه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار