نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری:
تابناک چهارمحال وبختیاری- نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: نبود متخصص، فوق‌تخصص و نیروی انسانی متخصص ازجمله مهم‌ترین مشکلات بهداشتی و درمانی در شهرستان فارسان است، در حال حاضر مراکز درمانی این شهرستان با دانشجویان طرح اداره می‌شوند.
کد خبر: ۶۱۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۹ 11 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- صادق عالی‌پور اظهار کرد: ازجمله مهم‌ترین مشکلات بهداشتی و درمانی موجود در شهرستان فارسان می‌توان به نبود دستگاه‌های سونوگرافی در شهرستانی با جمعیت 70 هزار نفر اشاره کرد.
وی افزود: نبود متخصص، فوق‌تخصص و نیروی انسانی متخصص ازجمله مهم‌ترین مشکلات بهداشتی و درمانی در شهرستان فارسان است، در حال حاضر مراکز درمانی این شهرستان با دانشجویان طرح اداره می‌شوند.
نماینده شهرستان فارسان در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه متخصص و پرستار در بیمارستان سیدالشهدا شهرستان فارسان وجود ندارد، ادامه داد:نزدیک‌ترین بیمارستان به شهرستان فارسان بیمارستان‌های شهرکرد است که نزدیک به 40 دقیقه تا این مراکز فاصله وجود دارد.
عالی‌پور عنوان کرد: یک کلینیک در شهرستان فارسان وجود دارد که هم پزشک و هم پرستاران آن طرح خود را در این کلینیک می‌گذرانند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار