مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری خبر داد
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری گفت: 100 درصد اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) که مربوط به منابع اشتغال و کمیته امداد هستند جذب شده است، این اعتبارات تا پایان فروردین امسال و برای ایجاد 2 هزار و 300 شغل برای مددجویان جذب شده‌اند.
کد خبر: ۶۱۷۷۷۱
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 11 June 2018
علی ملک‌پور در مراسم افطاری استاندار چهارمحال و بختیاری با تعدادی از ایتام و مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان ضمن اشاره به جمع‌آوری 430 میلیارد ریال کمک‌های مردمی در سال 96، اظهار کرد: همچنین این نهاد سال گذشته توانست 150 میلیارد ریال درآمد در قالب طرح‌های اکرام ایتام و محسنین کسب کند.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در حال حاضر 2 هزار مسکن برای مددجویان این استان مورد نیاز است، ادامه داد: این در حالی است که طی سال‌های 96 و 95 750 خانوار شهری و روستایی که تحت حمایت کمیته امداد هستند صاحب خانه شدند.
ملک‌پور با تأکید بر اینکه امسال برای 10 هزار خانواده از مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) خانه‌دار می‌شوند که سهم چهارمحال و بختیاری از این تعداد مسکن 800 واحد است، عنوان کرد: این تعداد خانه با همکاری بنیاد برکت و سپاه پاسداران احداث می‌شوند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: 100 درصد اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) که مربوط به منابع اشتغال و کمیته امداد هستند جذب شده است، این اعتبارات تا پایان فروردین امسال و برای ایجاد 2 هزار و 300 شغل برای مددجویان جذب شده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار