مشاور مديرعامل و مدیر حراست صنايع كوچک و شهرک‌های صنعتی ايران مطرح کرد
تابناک چهارمحال وبختیاری- مشاور مديرعامل و مدیر حراست صنايع كوچک و شهرک‌های صنعتی ايران گفت: سازمان و شركت‌های استانی باید زمينه‌ امنيت سرمايه‌گذاران در بخش‌های مختلف توليدی را فراهم کنند.
کد خبر: ۶۱۸۲۲۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶ 12 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- جمال علیرضایی در نشست شورای معاونان شرکت شهرک‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: حراست، بازوی توانمند یک سازمان در تسهیل راهبردهایی است که آن سازمان برای نیل به چشم‌انداز توسعه طراحی می‌کند، بر همین اساس، باید نقش حراست را همواره در جهت هم‌افزایی توان بخش‌های مختلف سازمان برای دستیابی به اهداف مؤثر در توسعه‌ پایدار ارزیابی کرد.
وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین وظیفه‌ شرکت شهرک‌های صنعتی در استان‌ها، حصول رضایت سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است، افزود: فلسفه‌ وجودی سازمان و شرکت‌های استانی فراهم‌آوری زمینه‌ امنیت سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف تولیدی است.
مشاور مدیرعامل و مدیر حراست صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران اضافه کرد: تجربه ثابت کرده است که تعامل مثبت با مراجع نظارتی نه تنها به تفاهم در پیشبرد امور می‌انجامد بلکه زمینه‌ افزایش اعتماد در سطح عمومی جامعه را نیز تقویت می‌کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار