تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری از عملیات اجرایی فاز دوم اتصال 381 روستای استان به شبکه اینترنت خبر داد و گفت: با برنامه ریزی انجام شده این طرح ملی تا دهه فجر بهره برداری می شود.
کد خبر: ۶۱۸۲۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۹ 12 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- مرتضی بلالی دهکردی افزود: با اجرای این طرح، امسال بیش از 70 درصد جمعیت روستایی و عشایری استان از مزایای شبکه اینترنت (ICT)برخوردار خواهند شد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 120 روستای پرجمعیت استان از خدمات اینترنت برخوردارند که این تعداد آبادی نیز در دولت تدبیر و امید در فاز نخست به این شبکه بین المللی اینترنت پیوستند.
مدیر ارتباطات و فناوری اطلاعات چهارمحال و بختیاری افزود: با اتصال روستاهای هدف به شبکه اینترنت، امکان دایر کردن دفاتر پیشخوان دولت به منظور سهولت در انجام خدمات دولتی در روستاها فراهم می شود.
بلالی، انجام خدمات الکترونیکی شامل پرداخت قبوض، انجام امور بانکی، ثبت نام در مراکز آموزشی و انجام و کارگاه توجیهی مرکز ترویج جهاد کشاورزی برای کشاورزان را از دیگر مزایای این شبکه اطلاع رسانی عنوان کرد.
وی از تامین تجهیزات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز برای 28 دفتر پیشخوان روستایی در نیمه نخست امسال خبر داد و گفت: با تحویل این تجهیزات، بخشی از مشکلات زیرساخت دفاتر دارای اولویت برطرف خواهد شد.
چهارمحال و بختیاری دارای یش از 947 هزار نفر جمعیت است که حدود 370 هزار نفر آن در مناطق روستایی و عشایری ساکن هستند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار