به‌دنبال ضرب‌الاجل استاندار چهارمحال و بختیاری برای مدیران در دستور کار قرار گرفت
تابناک چهارمحال وبختیاری- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آمادگی این اداره‌کل برای اعطای تسهیلات به عشایر استان خبر داد و گفت: اقدامات لازم جهت جذب تسهیلات در زمینه اشتغال عشایر به‌سرعت فراهم شود.
کد خبر: ۶۲۰۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۵ 18 June 2018
به گزارش تابناک شهرکرد- عشایر و روستائیان بخش زیادی از جمعیت چهارمحال و بختیاری را تشکیل می‌دهند که در سال‌های اخیر به‌علت بروز خشکسالی‌های پی در پی و از بین رفتن مشاغلی ازجمله کشاورزی و دامداری، معضل بیکاری آن‌ها را تهدید می‌کند، بنابراین لازم است مسؤولان توجه ویژه‌ای به اشتغال این قشر آسیب‌پذیر در استان داشته باشند.
حفیظ‌‌الله فاضلی از آمادگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری برای اعطای تسهیلات به عشایر استان خبر داد و گفت: با توجه به اینکه اشتغال یکی از ضرورت‌های جامعه است؛ همه باید در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری پرداخت تسهیلات اشتغال به عشایر را از اولویت‌های این اداره‌کل عنوان کرد و افزود: مسؤولان امور عشایر باید در اولین فرصت متقاضیان دریافت تسهیلات اشتغال‌زا را معرفی کنند.
وی در پایان از همکاری همه‌جانبه اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری جهت تسهیل مراحل پرداخت تسهیلات اشتغال‌زای روستایی خبر داد و عنوان کرد: کارشناسان این اداره‌کل آمادگی دارند در هر زمان راهنمایی‌های لازم را به متقاضیان اشتغال  ارائه دهند؛ بنابراین اقدامات لازم جهت جذب تسهیلات در این زمینه به‌سرعت فراهم شود.
 در جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی که در تاریخ نوزدهم خردادماه برگزار شد، استاندار چهارمحال و بختیاری برای مدیران سه اداره‌کل جهاد کشاورزی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان جهت جذب تسهیلات اشتغال روستائیان و عشایر ضرب‌الاجل یک‌ماهه تعیین کرده بود.( اینجا بخوانید)
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار